חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אודות מכון זרחין

      מכון זרחין נותן מענה למגוון לקויות וקשיי למידה: דיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה, קשיי קריאה, כתיבה, הבנת הנקרא, הבעה בכתב, הפרעות קשב וריכוז.

      אנו מאמינים כי ניתן לפתור קשיים אלו באופן שורשי ומוחלט, ולקדם כל תלמיד לתפקודי למידה נורמליים לחלוטין,  גם אם האתגרים העמודים בפניו הם משמעותיים.

      גישה זו מוכיחה את עצמה יום יום בין קירות המכון. למעלה מ – 1,000 ילדים בני נוער ואנשים מבוגרים, עם מגוון קשיי למידה, טופלו אצלנו ויצאו לדרך חדשה עם תפקודי למידה תקינים.

      על השיטה ומחוללה

      שיטת זרחין פותחה על ידי מיכאל זרחין, והיא משלבת בין תורת האופטיקה ההתפתחותית שהתפרסמה על ידי ד"ר ג'רי גטמן מארה"ב, לבין גישה טיפולית ייחודית שהתגבשה במכון זרחין לאורך השנים.

      ד"ר גטמן התפרסם כחלוץ ומומחה בעל שם עולמי בתחומו, והוזמן להרצאות בכל רחבי תבל. מיכאל למד את השיטה מפי תלמידו, ד"ר סטנלי אבלמן, שהיה מחלוצי היישום המעשי של השיטה בהיבט של לקויות הלמידה, והוכיח את הצלחתה במקרים הקשים ביותר.

      המפגש של מיכאל עם עולם לקויות הלמידה התחיל בחוויה אישית שלו, כלקוי למידה שעד גיל 16 לא ידע קרוא וכתוב. בגיל 16 אובחן מיכאל על ידי ד"ר גטמן, וזה זיהה אצלו פער בלתי מצוי בין אינטליגנציה גבוהה מחד, לבין לקויות למידה ברמת קושי נדירה במורכבותה. הוא המליץ להוריו של מיכאל לפנות לטיפול אצל תלמידו, ד"ר סטנלי אבלמן.

      מיכאל נשאר בארה"ב מספר חודשים בהם טופל על ידי ד"ר אבלמן. הטיפול התמקד בשפה האנגלית, ובסיומו יכול היה מיכאל לקרוא גם בעברית. סיפור ההצלחה הייחודי של מיכאל שימש את ד"ר גטמן עוד שנים לאחר מכן בהרצאות שנשא ברחבי העולם, כהוכחה לעיקרי שיטתו.

      מיכאל המשיך לעמוד בקשר עם ד"ר אבלמן  במהלך השנים, ולמד ממנו את עקרונות הטיפול. אבלמן ראה בו ממשיך דרך פוטנציאלי, ועודד אותו להפוך למטפל ולסייע לילדים ומבוגרים בעלי קשיי למידה. הידע המקצועי של מיכאל יחד עם הניסיון האישי שלו, מאפשרים לו להתחבר באופן אישי ועמוק לעולמם של הסובלים מקשיי הלמידה, ולפתור את קשייהם באופן שורשי ומוחלט.

      ייחודיות השיטה

      לפי השיטה, ישנו גורם אחד כללי, המשותף למגוון רחב של לקויות וקשיי למידה, ורובן נובעות ממנו. הגורם הוא: נתק ושיבוש בתהליך עיבוד המידע בחשיבה. זה מה שמביא לפגיעה בתפקודי הלמידה.

      עיבוד המידע הוא חלק בלתי נפרד מחוש הראיה. כלומר, בראיה יש את המרכיב הטכני, שהוא קליטה של צורות ושל צבעים, ויש מרכיב נוסף, שהוא הראיה במחשבה, שנותנת פרשנות ומשמעות למראה. הראיה שבמחשבה, מורכבת מתהליכי עיבוד מידע שעליהם מבוססים תפקודי למידה רבים, קריאה, הבנת הנקרא, כתיבה, הבעה בכתב, חשבון, הנדסה ועוד.

      מאחר שאנו מגדירים את הגורם ללקויות וקשיי למידה, כקושי ביכולת לעבד מידע במחשבה בצורה נכונה, אנו ממקדים את הגישה הטיפולית ומשתמשים בכלים טיפוליים המתאימים להשגת מטרה זו. במהלך השנים, הוכחנו כי באמצעות השימוש בגישה ובכלים הנכונים, ניתן לחבר את הנתק והשיבוש בחשיבה, להקנות ללומד יכולת עיבוד מידע תקינה, ובאמצעות כך לפתור ולתקן לקויות וקשיי למידה מהשורש.

      בניגוד לגישה הנפוצה, אנו טוענים, כי ניתן לפתור את קשיי הלמידה מהשורש באופן מוחלט, ולהקנות למי שסובל מהם תפקודי למידה נורמטיביים בהתאם לגילו וכישוריו. המקרים שטופלו אצלנו בהצלחה,  מוכיחים כי לקות למידה אינה גזירה לכל החיים, וכי ניתן להיפטר ממנה לגמרי.

      הישגי השיטה

      במהלך שנות הפעילות שלנו, עברו בשערי מכון זרחין למעלה מ – 1,000 מטופלים. הם הגיעו משכבות גיל שונות, וייצגו מגוון לקויות וקשיי הלמידה. קריאה, הבנת הנקרא, כתיבה, הבעה בכתב, חשבון, קשב וריכוז, ועוד. חלקם הגיעו עם אבחונים ממומחים מובילים בתחומם, שקבעו כי לא ניתן לפתור את קשייהם, ותחזיות פסימיות אחרות.

      בתוך מספר טיפולים, הם החלו לחוש בשינוי והתקדמות, ועם סיום הטיפול יצאו לדרך חדשה, משוחררים מהקשיים עמם הגיעו למכון זרחין. הטיפול במכון אינו עוקף את הבעיה, אלא פשוט מעלים אותה. המטופלים זוכים לתפקוד למידה נורמטיבי, ומקבלים הזדמנות שווה להצלחה בלימודיהם.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים