חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      התמודדות עם בעיית למידה

      הדרך להתמודד עם בעיית למידה

      ליקוי למידה הינו קושי איתו מתמודד ילד או מבוגר, אשר מונע ממנו להצליח להגיע אל ההישגים אליו הוא שואף או מסוגל. ליקוי למידה הוא תוצר של בעיה קוגניטיבית, ואין לדעת אם הוא מולד או נרכש במהלך השנים. ילדים רבים נושאים עימם סוגים שונים של ליקויי למידה אשר משפיעים עליהם הן בפן הלימודי והן בפן הרגשי-חברתי. ליקוי למידה הינו קושי בר טיפול, ובמכון זרחין תוכלו למצוא שיטת טיפול ייחודית שביכולתה לעזור לכל ילד להתגבר על קשיו.

      דרכי התמודדות עם הבעיה

      אין ספק כי ההבנה שהילד שלנו סובל מליקוי למידה אינה דבר פשוט. כאשר אנו חושבים על ליקוי למידה אנו חושבים על קשיים, עבודה קשה והתקדמות איטית אשר תפגע בעתיד ילדינו. אך אין זה בהכרח כך. על מנת להתמודד עם ליקוי הלמידה של ילדינו בצורה הטובה ביותר, כדאי להקפיד על מספר דברים:

      1. שתפו את הילד – אל תשאירו את ילדיכם מחוץ לתמונה. הורים רבים נוהגים לדבר מעל ראשו של הילד. שתפו את הילד בכל התהליך, שתפו אותו בדילמות שלכם וספקו לו את כל המידע הרלוונטי לגבי הלקות שלו.
      2. הצלחה – הסבירו לילד שגם עם לקות למידה ניתן להצליח ולהתקדם, שתפו אותו והראו לו מקרים של אנשים מפורסמים שהצליחו למרות הלקות שלהם. חשוב מאוד לעודד אותו ולהראות לו שאין דבר בלתי אפשרי.
      3. חזקו את חוזקותיו – מכיוון שלקויות למידה מדגישות את החולשות של הילד, חשוב מאוד מנגד לחזק את החוזקות שלו. אתרו במה ילדיכם טוב והשקיעו את מירב מאמציכם בלפתח את התחום הזה.
      4. השתמשו בטכנולוגיה – כיום לטכנולוגיה ישנו תפקיד חשוב ומשמעותיו בחייו של כל ילד. השתמשו בנקודת חוזקה זאת על מנת לקדם את ילדכם ולעודד אותו לעבוד.

      כיצד ללמוד לחיות לצד הקושי?

      ליקוי למידה הופך את החיים בבת אחת למאתגרים יותר, לילדים רבים מדובר בחוויה קשה מאוד, אך ביכולתנו ההורים להקל עליהם עד כמה שניתן. כמובן שהשלב הראשון הוא אבחון הלקות, וזהו שלב הכרחי. במכון זרחין תמצאו צוות איכותי ונגיש אשר יעזור לכם באבחון הלקות הספציפית של ילדיכם, ולאחר מכן במתן מענה טיפולי הולם אשר יעזור לשפר את איכות חייו של הילד.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים