חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מכון לאבחון לקויות למידה מסייע בהגשמת הפוטנציאל האישי

      מכון זרחין הינו מכון לאבחון לקויות למידה שונות ויכול להציע בעבורכם את דרך הטיפול היעילה ביותר בתחום, זו שיכולה לעזור לילדכם להתמודד בהצלחה עם לקויות הלמידה אשר מתגלות אצלו. חשוב להבין כי שלב האבחון הינו חשוב מאוד. זהו הצעד הראשון אותו יהיה עליכם לעשות על מנת להבין ולהכיר את הקשיים איתם מתמודד הילד. לאחר מכן יהיה ניתן להתאים טיפול מדויק ופרטני, אשר יעניק לילד את היכולת לרכוש בהצלחה את מיומנויות הלמידה להן הוא זקוק.

      אנו יכולים לראות כי תת הישגיות של אנשים עלולה להביא לתסכול רב, במיוחד לאור העובדה כי הושקעו מאמצים רבים בלימודים אך הם לא הניבו פירות. במידה והדבר ממשיך לאורך זמן, אנו נוכל לראות כי תהיה ירידה משמעותית במוטיבציה, ובשלב מסוים אנו עשויים לגלות כי ילדנו האהוב  לא רוצה להגיע לבית הספר, או להשתתף בפעילויות הלימודיות כלל.

      מכון לאבחון לקויות למידה יסייע בהבנה וגילוי הקשיים שלכם או של ילדכם, וכתוצאה מכך יאפשר למצוא את הדרך המתאימה ביותר לטפל בקשיי הלמידה. התמודדות נכונה ויעילה עם הקשיים הללו יכולה להוביל למצב בו הילד יצליח להתגבר בצורה מוצלחת על הקשיים שלו, וכתוצאה מכך ירכוש את מיומנויות הלמידה להן זקוק על מנת להגיע להישגים להם הם ראויים. הגשמת הפוטנציאל אשר טמון בילדכם תוכל להוביל לשיפור בביטחון העצמי והתפתחות של רצון להשקיע בלימודים ולהיות מתוגמל בהתאם.

      אבחון מדויק ויעיל

      לשם ביצוע אבחון מדויק ויעיל תוכלו לפנות אל מכון זרחין. זהו המקום בו תוכלו להיות בטוחים כי האבחון מתבצע באופן המקצועי והאמין ביותר, כך שהתוצאות המתקבלות יאירו על נקודות החוזקה והקשיים של ילדכם בצורה המדויקת ביותר. כך יהיה ניתן בשלב הבא להתאים את הטיפול המתאים ביותר בעבור הילד. על מנת לקבל פרטים נוספים בנוגע לכל התהליך, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם מכון זרחין.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים